RECENZE: Harry Potter a prokleté dítě

Autor: J.K.Rowling Počet stran: 424 Rok vydání:  2016 Nakladatelství: Albatros Je to tady! I na mém blogu se -nečekaně- ob...


Autor: J.K.Rowling
Počet stran: 424
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Albatros

Je to tady! I na mém blogu se -nečekaně- objevuje recenze na tu asi nejprobíranější knihu tohoto
roku.
J.K. Rowlingová konečně vydala další díl Harryho Pottera a i když jsem si ze začátku říkala, že počkám až rozruch kolem ní trochu utichne, musela jsem si ji hned koupit a už patří mezi mé nejoblíbenější knížky.



Bodem číslo jedna ještě předtím, než napíšu něco málo o čem knížka je - aby jste mě potom nechtěli zabít za to, že jsem vám vyzradila celý děj - chci vám říct, že staré díly Harryho jsem četla už docela dávno a možná i proto jsem byla schopná knížku tolik neporovnávat. Jasně, je to scénář divadelní hry takže to nebude stejné jako knížky, ale pro mě to bylo dost čtivé i tak!!

Děj se odehrává 19 let po smrti Voldemorta a zaměřuje se na Harryho syna Albuse, který má pocit, že do své role syna Harryho Pottera tak nějak nezapadá.
Albus mi byl docela dost sympatický, protože konečně se v sérii objevila postava na straně dobra, která tak úplně nezapadala. Stejně tak jsem si oblíbila i jeho nejlepšího kamaráda. Nechci toho ale moc prozrazovat takže si vypůjčím část z antonace, kterou vám sem teď uvedu:

Harry Potter to nikdy neměl snadné a teď, jako přepracovaný zaměstnanec Ministerstva kouzel, manžel a otec tří školáků, to má ještě těžší.
Potýká se s minulostí, která nechce zůstat tam, kam patří, a jeho nejmladší syn Albus se mezitím musí prát s tíhou rodinného dědictví, o které nikdy nestál. Minulost a současnost se čím dál hrozivěji prolínají a otec i syn zjišťují nepříjemnou pravdu: temnota někdy vyvěrá z nečekaných míst.


Musím říct, že když jsem si tuhle upoutávku četla poprvé, měla jsem pocit, že mi říká hodně, ale opak je pravdou. Nedozvěděla jsem se z toho skoro nic, ale tuhle knížku si prostě musíte přečíst. Všechno do sebe bude zapadat.
- Teda, slyšela jsem, že někteří fanoušci jsou naštvaní, protože J.K. Rowlingová uvedla, že se něco  stalo v některém městě, které v té době ještě ani neexistovalo, ale tenhle "problémek" jsem docela s klidem přešla.
Mám dojem, že tahle recenze není nijak dlouhá ani vám toho nemohla tolik dát, protože jsem se o knížce nemohla rozpovídat, abych vám nic neprozradila. Přijde mi ale, že v recenzích na TUHLE knížku jde hlavně o odpověď na otázku, jestli se líbil nebo nelíbila.
Já odpovídám ano a všem vám ji doporučuji!

Angee♥

CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT

2 komentářů

  1. Už jsem o této knize četla pár recenzí. Byl kolem toho velký rozruch, ale já jsem se zatím nerozhodla, zda vůbec tento díl přečíst. Možná mě jen trochu odrazuje to, že je napsána ve formě divadelní hry. Tak uvidíme, zda se k tomu nakonec dokopu. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Formát divadelní hry mě ze začátku také trochu odrazoval, ale musím říct, že nakonec jsem byla spíš ráda, protože všechno běželo přesně po sobě bez zbytečností (i když ty by byly občas taky super :D)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře 😊
Komentáře u příspěvků starších 10 dní jsou moderovány. :)

Blog Archive