Proč už tady nejsem?

Nemám ráda, když autor mého oblíbeného blogu přestane být ze dne na den aktivní a já netuším proč už nepíše články. Proto jsem se rozhodla t...

Nemám ráda, když autor mého oblíbeného blogu přestane být ze dne na den aktivní a já netuším proč už nepíše články. Proto jsem se rozhodla tady nechat tuhle krátkou zprávu.
Před nějakou dobou mi týden nefungoval internet a pak jsem si uvědomila, že jsem si za celou tu dobu na blog ani nevzpomněla a cítila se bez toho závazku, který na mě pořád křičel: "napiš článek!" mnohem lépe.
Blogovat i psát mě baví, ale nechce se mi to dělat, když jsem bez toho šťastnější (snad mě alespoň trochu chápete).
Každopádně tady všechny příspěvky nechávám takže si budete moci dál číst recenze a starší články...

A kdo ví? Třeba se sem jednou vrátím ;)


Naposledy jako vaše
Angee♥

CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT

2 komentářů

  1. Je mi to líte, že jsi přestala. Sice jsem tvůj blog objevila nedávno, ale hned jsem si ho zamilovala.♥♥♥ Snad se vrátíš!

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře 😊
Komentáře u příspěvků starších 10 dní jsou moderovány. :)

Blog Archive