STOP

Za prvé se chci omluvit , že už tak dlouho nevyšla žádná recenze na knížku, ale rozhodla jsem se, že prostě potřebuju nejdřív vydat tento čl...

Za prvé se chci omluvit, že už tak dlouho nevyšla žádná recenze na knížku, ale rozhodla jsem se, že prostě potřebuju nejdřív vydat tento článek a za druhé vám chci hrozně moc poděkovat za to jak hodně se poslední dobou zvyšuje návštěvnost blogu. Dá se říct, že kvůli těmto dvěma věcem taky teď píšu tento článek...



Když píšete book blog a chcete aby vaše recenze na knížky četlo nějaké to publikum realita je prostě taková, že nemůžete psát o tom co jste vytáhli z babiččiny knihovny. Jo, najde se v ní spousta skvělých knížek a jedna část čtenářů na odkaz klikne, ale řekla bych že docela velká většina se na váš(nebo spíš NÁŠ) článek podívá až po tom co zjistí, že je to recenze na něco moderního.
Když píšete book blog tak taky nemáte čas na čtení dlouhých knížek, protože by vám to trvalo déle a logicky pak nestíháte vydat žádnou recenzi v daný čas.
(No a tak jsem se dostala k tomu, že mi už rok leží doma Bídníci a já je pořád ještě nezačala číst.)

Po těchto řádcích se vážně cítím jako někdo, kdo chce s blogem skončit, ale tak to rozhodně NENÍ! Jestli k vám mám být upřímná tak jo, uvažovala jsem o tom, ale pak jsem se dostala k tomu o čem jsem z části psala v úvodním odstavci (nemusíte se tam vracet abyste následující věty pochopily). Dala jsem do blogu docela hodně času a úsilí a... Vážně to všechno nechci zahodit. Vlastně mě napadlo že bych si mohla udělat takový seznam věcí co mi blog dal a co mě naopak obral:

-cca. hodina prosezená nad každým článkem-
.
-mnohem víc přečtených knížek-
.
-alespoň z mého pohledu jsem teď lepší ve psaní-
.
-realizace mých nápadů-
.
-spolupráce-
(o ně tady nikdy nešlo, ale už ta zkušenost se počítá)
.
Ano, existuje mnohem víc PROTI i PRO, ale toto mi k rozhodnutí stačí.


A co jsem vám chtěla tímhle článkem říct?
Vlastně ani nevím. Před minulým týdnem jsem nevěděla, že mě z ničeho nic popadne taková nechuť do čtení. Teď mi přijde, že už to zase přechází takže se snad? Třeba se blog příští týden vrátí do zajetých kolejích, ale třeba se neobjeví jediný článek. Mám pro vás připravenou jednu "sérii" na kterou se fakt těším a prostě uvidím jak to všechno dopadne...
Tenhle článek jsem vlastně napsala jenom pro to, že jsem ho měla v hlavě už několik dní a občas mi prostě pomáhá se z něčeho vypsat a když to nemůžu udělat se svým reálným životem tak alespoň s tím blogerským ano.

Dejte mi vědět jestli jste vůbec někdo tento článek přečetli celý a jestli občas řešíte něco podobného ;) .

Angee♥

CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT

11 komentářů

  1. Ahoj, Tvůj článek jsem dočetla celý a neházej flintu do žita ;). Věřím, že stále existuje spousta lidiček, kteří si raději přečtou recenzi klasiky než moderní knihy, ale... Já jedu tak něj půl na půl, část na Iwíkově knihovně je moderní, ale řekla bych že asi větší část obsahují právě knihy klasické a odborné. Myslím si, že i tak jsou na ně vcelku dobré ohlasy. Zkus to také.

    OdpovědětVymazat
  2. Malá čtecí krize je v pohodě :) S recenzemi máš pravdu, novinky většinou táhnou, ale mě se osvědčily i starší knihy, pokaždé se najdou lidé, kteří si článek přečtou a chci mít na bloGu i články o knihách, které se mi líbí a mám je ráda, i když jsou starší a ne tak "top". Takže bych si dělám blog více méně dle svých preferencí a když jeden článek nikoho nezajímá, bude třeba někoho zajímat ten další. Každopádně ohlasy čtenářů vždycky potěší :) Dlouhé knihy si klidně přečtu, nevadí mi to a nezáleží mi na tom, jestli mi čtení trvá dva dny nebo čtyři nebo třeba týden, mezitím dám třeba jiné články.
    Určitě vytrvej, z tvého seznamu se mi zdá, že ti blog dal hodně věcí a bylo by škoda toho nechat :) ale záleží na tobě.
    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mým problémem bylo hlavně to, že jsem se snažila stíhat všechny knížky najednou a potom jsem si uvědomila, že kromě YA literatury toho moc nečtu a upřímně zrovna tenhle žánr nejde číst pořád :D
      Díky za komentář ;)

      Vymazat
  3. Můj oblíbený youtuber říká, že by člověk měl natáčet především taková videa, která by sám rád na youtube našel. A stejné je to, myslím, i u blogů. Proč psát o moderních knížkách, když máš radši ty staré? Proč číst něco, co vlastně ani nechceš, ale máš pocit, že bys měla, aby to četlo víc lidí? Možná proto jsou potom tyhle čtecí a blogovací krize... Čti a recenzuj, co chceš sama. Ne to, co se od tebe očekává.

    OdpovědětVymazat
  4. Súhlasím s komentárom Betky, čítaj a recenzuj, čo chceš v prvom rade ty!Staré knihy majú výhodu v tom, že väčšinou sa na ne recenzie hľadajú ťažšie, kým na novú knihu, ktorá vyšla ani nie pred mesiacom nájdeš recenziu na každom druhom blogu. S tvojim názorom môžeš pár kníh, ktoré dávnejšie mali zlaté obdobie dostať zas na výslnie a určite sa nájde pár ľudí, ktorých zaujímajú staršie knihy a potešia sa tvojej recenzii. Možno, ak nie si istá, že či tvoja recenzia alebo výber knihy zaujme,tak by si si mohla vytvoriť nejakú rubriku alebo projekt, kde môžeš vyjadriť nielen svoj názor, ale aj uverejniť kopu iných vecí ohľadom danej knihy a možno o to viac presvedčíš ľudí, že aj "staré vykopávky" majú svoje čaro :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si myslím, že není důvod nepsat o knížkách, co se ti líbí, i když to třeba nejsou zrovna ty, co momentálně frčí. Mnohem radši si přečtu článek, ze kterýho je znát, že autora ten žánr třeba baví, než neurčitej článek o knížce, kterou si přečetl jen proto, že je 'in'... ;) Ale jinak, čtecí krize občas potká každýho, tím bych se netrápila. Taky mám někdy třeba dva týdny, kdy mě cokoliv, co vezmu do ruky, po pěti řádcích naprosto znudí, pokud ti to nějak pomůže... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem to taky tak a dovol mi pár rad. Nenuť se do ničeho, znechutíš si to. Nedovol, aby se z tvého koníčku stala povinnost. Vyhni se stereu, nebude tě to bavit. Piš, když budeš mít čas, chuť, nápad a náladu. Pokud se ti to nepovede, odrazí se to na tobě i na blogu...

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  7. Aaach, nejsem v tom sama... poslední dobou mě trochu zastihla nejen čtecí krize...(https://knizkomolka.blogspot.cz/2016/05/absolutni-vycerpani-koncerty-cteci-krize.html) a piš o tom, co tě baví! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Je skvělé, když se člověk může vypsat třeba na svůj blog.
    Já momentálně mám období, kdy hltám jednu knihu za druhou a obecně mě čtení vážně chytlo. Ale i na mě někdy dolehnou slabší chvilku, chápu tě :)

    OdpovědětVymazat
  9. Chápu tě, dříve jsem knihy hltala měsičně po deseti kusech, dnes jsem ráda, kdy se dostanu a za tři měsíce si přečtu jednu z povinné četby. Ne vždy je chuť ke čtení knížek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem období, kdy jsem se ke čtení přemáhala a ještě minulý týden se mi nechtělo žádnou knížku ani otevřít. Teď už zase začínám mít chuť do čtení takže to snad byla jenom taková chvilková "krize" :) .
      Díky za komentář ;)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře 😊
Komentáře u příspěvků starších 10 dní jsou moderovány. :)

Blog Archive