Halloween tutoriál pro zoufalce

Ahoj! Vítejte u dnešního hrozně spontánního článku pro všechny, které nikdo nepozval na Halloweenskou party nebo pro ty z vás co (stejně...


Ahoj!
Vítejte u dnešního hrozně spontánního článku pro všechny, které nikdo nepozval na Halloweenskou party nebo pro ty z vás co (stejně jako všichni v čr) tento svátek neslaví - minimálně ne tím pravým způsobem.
Letos to bylo asi poprvé co jsem nezůstala sedět doma zatímco všechny blogerky postovaly fotky z různých tematických party. To bylo ale v sobotu a dneska už se jen snažím vymyslet něco, co je víc Halloweenské než filtr na snapchatu...

Taky se vám zdá, že čím víc všichni mluví o tom, že to není náš svátek, tím víc se tady Halloween slaví? Mě to tak totiž docela připadá a jsem dost zvědavá, jestli za pár let budou po ulicích běhat děti v kostýmech a koledovat.

Pokud jste jako já a chcete se trochu Halloweensky naladit tak tady je pár typů:

DÝNĚ

Věc co dělám už od malička je vyřezávání dýní. Je to zábava a navíc alespoň takové malé připomenutí toho, že je Halloween. Navíc na pinterestu nebo Tumbrlu se dát najít spousta předloh díky kterým potom bude ta vaše vypadat vážně dobře!


FAKE BLOOD

Neboli falešná krev - všichni víme o co se jedná... Když ale zrovna nemáte příležitost jít s ní na party, můžete třeba vyděsit svoje spolubydlící (rodiče) tím, že se objevíte celí od krve...



KOSTÝM?

Já mám dneska tendenci nosit černou (vím, že spousta lidí to nosí každý den :D), ale brát si na sebe kostým asi vážně nebudu... 

DEEP VLNY...

Dnešek je prostě jako dělaný na svíčku a nějakou strašidelnou knížku. Já mimochodem zrovna začala číst Les rukou a zubů. 

FILMY

Kdyby nebylo pondělí, nebo jsem nevěděla, že pokaždé co se podívám na horor nemůžu celou noc spát, pustila bych si film Zhasni a zemřeš. Horor, který jsem viděla a můžu ho doporučit je V zajetí démonů.
Pokud ale chcete něco trochu méně děsivého, zkuste třeba seriál Supernatural a nebo pro ty, co nemůžou horory ani vystát je tady moje oblíbená pohádka Hotel Transylvánie.



Nakonec dnešního článku ještě jednou zopakuji, že tohle opravdu není nic dlouho dopředu
připravovaného. Prostě mě napadlo, že bych to mohla napsat a jestli mi teď budete tvrdit, že vám článek byl naprosto k ničemu tak jste si nepřečetli typy na filmy.

Budu moc ráda, když mi napíšete jak vnímáte Halloween vy!

Angee♥

CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT

1 komentářů

  1. Haha, dobrý, docela vtipný článek. :D Zaujal mě ten název. :D
    No, já halloween slavila ten pravý v USA :D Tak to bylo trochu něco jinýho/stejnýho. Party (smaozřejmě bez alkoholu) byla, kostými no... Ono už ta fake blood moc nejede. Dneska to jsou komiksový hrdinové (pro holky kommiksové hrdinky s sukní těsně pod zadek). :D Já byla za (víc zbitou/zombie) Ariu Stark (chtěla jem být slepá, ale čočky tu neprodávaj v kamenných obchodech... na net už bylo moc pozdě). Takže jsem prý tak nějak vyhrála nejstrašidelnější masku :D

    Na všechny ty výtvarnické věci jsem hrozně tupá... Dýně chudák nepřežila... :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře 😊
Komentáře u příspěvků starších 10 dní jsou moderovány. :)

Blog Archive