Dubnové shrnutí | 2016

Momentálně nemám rozečtenou žádnou knížku a ani nic jiného o čem bych mohla psát na blog. Je tady ale květen a mě se nabízí možnost konečně ...

Momentálně nemám rozečtenou žádnou knížku a ani nic jiného o čem bych mohla psát na blog. Je tady ale květen a mě se nabízí možnost konečně začít psát články ve stylu měsíčního shrnutí, protože to už mám v plánu hodně dlouho. Vím, že něco podobného píše spousta blogerů ale bude se snažit, aby to bylo co nejvíc originální ;) .


Rozhodla jsem se začít tím, že si projdu všechny články z dubna. Hned první je 2. díl Talking Friday, kde jsem se tak trochu vyjádřila o hubnutí a jestli chcete někdo znát odpověď jak to se mnou je tak to zase to letos do léta nejspíš nestihnu :D



Další věcí bylo doposlouchání audioknihy Dívka ve vlaku, která mi byla zaslána v rámci spolupráce s Audiotékou. Byla vážně skvělá a je mi docela líto, že jí nemůžu porovnávat s knihou takže si ji asi budu muset taky přečíst. Pokud chcete vědět víc tak si přečtěte RECENZI (a brzy ji asi budete i moct získat tak nezapomeňte sledovat blog!!)


V březnu (je neuvěřitelné jak ten čas letí :/ ) jsem si přečtla A co když jsem blázen. Ta knížka mě dovedla k jednomu poměrně známému dílu čímž je Jako zabít ptáčka. Takže jsem na ní opravdu nepřišla jenom kvůli tomu, že autorka zemřela ←← pro ty co rádi kritizují ←←.
Každopádně je ale knížka úžasná a musím si co nejdřív přečíst druhý díl, který je podle některých názorů o něco slabší...

Další na seznamu byla taková oddechová knížka. Panenka z kostí se mi sice líbila, ale nijak zvlášť na mě prostě zapůsobit nedokázala. RECENZE


Já nejsem neviditelná je pro mě do dneška docela záhadou. Z jedné strany je to knížka s nejnaivnější a nejjednodušší zápletkou na světě, ale naopak má hlubokou myšlenku, které se nedá odolat...


Tento měsíc se mi také povedlo navázat nějakou spolupráci při které mi byla poslána kniha. Upřímně jsem na sebe docela hrdá, že jsem se k tomu dostala až po necelém roce blogování a nemusíte si teď o mě myslet, že píšu jenom kvůli knížkám zdarmo, protože píšu jenom pro to, že mě to baví.
Můj nadšený post můžete najít TADY  a recenzi na úžasnou knížku Dám ti slunce ZDE.
A jen tak mimochodem... Miluju fotky té knížky

♥ ↓↓ ♥


Článek, který doporučuji si přečíst je o chybách v knížkách. Jsem hrozně ráda, že jsem se konečně rozhodla o tom napsat. Navíc má spousta z vás stejný názor jako já ;).


Jak někdo víte tak jsem minulý týden vůbec nevydávala články kvůli tomu, že jsem byla pryč. Tento týden ale čekají blog 1. narozeniny takže se můžete ještě na hodně těšit!

Angee♥

CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT

4 komentářů

  1. Už vopred prajem všetko najlepšie k narodkám :-) Čo sa týka článkov vyzerajú zaujímavo, tieto knihy som osobne nečítala, ale poznám ich z videnia a vyzerajú dobre :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) . Knížky si určitě přečti, protože nemají jenom pěkný obal :D

      Vymazat
  2. Já nejsem neviditelná i Dám ti slunce patří mezi knihy, které si chci opravdu přečíst! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře 😊
Komentáře u příspěvků starších 10 dní jsou moderovány. :)

Blog Archive