Girl online co jede offline

Autor: Zoe Sugg Žánr: Pro děti a mládež, dívčí romány Počet stran: 352 Rok vydání:  2015, or. 2014 Nakladatelství: Yota KONE...

Autor: Zoe Sugg
Žánr: Pro děti a mládež, dívčí romány
Počet stran: 352
Rok vydání: 2015, or. 2014
Nakladatelství: Yota

KONEČNĚ jsem se dostala k přečtení Té knížky, kterou četl snad úplně každý a každý ji má doma. O Penny alias Girl Online slyšela už asi každá holka co kouká na youtube (a upřímně, která na něj v dnešní době nekouká?). Je to totiž dílo britské youtuberky Zoelly, která tím odstartovala nával knížek psaných od lidí co točí videa na youtube. Údajně ale knihu nenapsala ona, ale takzvaný ghost writer. O tom ale později...

Girl Online

Pokud mám být upřímná tak knížka byla podle mě neuvěřitelně velké klišé. Penny má nejlepšího kamaráda a skvělou rodinu, ale "ve skutečnosti" úplně hrozný život, protože vždycky když mluví s klukem do kterého je zamilovaná tak koktá a vypráví úplné blbosti (a to doslova). Pak se ztrapní tak, že horší už to být ani nemůže, ale chvíli na to dostane šanci odjet do New Yorku, kde její maminka připravuje svatbu jedné hrozně bohaté rodině ve stylu "Panství Downton" takže dostane šanci na to všechno zapomenout. Penny rozhodně nelituje, že překonala svůj panický strach z létání a spolu se svým nejlepším kamarádem Elliotem kterého vzali s sebou si užívá luxusního hotelu. Navíc potká jednoho úžasného kluka se kterým se konečně cítí sama sebou.

Nechci spoilerovat takže v předchozím odstavci už nebudu pokračovat i když bych moc chtěla. Kdybych ale pokračovala tak byste viděli, že jedna věc nahrává druhé a všechno to zní jako z vysněného života 12ti leté holky.
Neříkám, že je to špatně, ale občas toho na mě bylo moc a já jsem se musela nutit do toho abych nad dějem tolik nepřemýšlela.

I přes tohle se mi ale knížka líbila. Penny byla sympatická a bavilo mě číst si příspěvky z jejího blogu. Navíc najdete v knížce spoustu rad, které se zabývají překonání strachu a podobnými věcmi což je podle mě vážně super i když některým věcem bych asi úplně nevěřila...

Vždycky když píšu recenze tak se koukám na databázi knih a docela mě pobavila jedna zajímavost u profilu Girl online:
Knihu opravdu napsala youtuberka, která má záchvaty paniky.

Nesnažím se tím nějak zesměšnit člověka co to napsal, ale přijde mi to docela nepodstatná informace k té knížce a prostě... Snad to chápete :D ---

A teď bych se chtěla dostat k tomu ghostwriteru, kterým je Siobhan Curham. Podle toho co jsem si tak různě přečetla je to pravda jenom z části. Příběh je Zoellin, ale Siobhan jí s ním pomáhala a to je všechno (nejspíš).

A můj konečný názor?
Knížka se mi vážně líbí už kvůli tomu, že díky propagaci si ji přečetlo spousta lidí, kteří si z ní něco vzali. Kromě hlavní zápletky se tam totiž objevilo všechno od strachu až po šikanu a toho, že všechno se dá vyřešit. Věřím, že někomu určitě pomohla alespoň trochu s jeho problémy a i proto bych vám ji doporučila- i když jste jí nejspíš všichni už četli :D .


Četli jste Girl Online? Janý na ní máte názor?  ;)

Angee.

CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT

9 komentářů

  1. Ja osobne som bola sklamaná, predsa len som očakávala od knihy viac a nakoniec sa zhodneme, že to bolo klišé. Ale nepozerala som sa na to z toho hľadiska, že to dalo ľudom niečo do života - čo je vlastne pravda. Možno som knihu trošku neprávom zhadzovala :) naozaj super recenzia


    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od ní vlastně vůbec nic nečekala, takže jsem byla celkem spokojená, klišé v ní bylo hodně, ale často jsem se od srdce zasmála :D určitě to není knížka kterou budu zbožňovat, ale jako nenáročná oddechovka je ideální :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá recenze :) Knihu jsem četla a přišla mi jako jedno velké klišé, ale dobře se četla a byla to pohodová oddechovka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu jsem zatím nečetla, ale určitě to chci změnit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dlouho po ní pokukuji, tak už bych si jí mohla přečíst :)
    Skvělá recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto knížku jsem dostala od svého bráchy na Vánoce :) akorát háček je v tom, že je v angličtině (koupil ji v Americe), takže se docela "bojím" ji začít číst. Každopádně jsem na ni dost zvědavá, jestli se mi bude líbit tak, jako tobě :)

    Chtěla bych ti navrhnout nový vzhled tvého blogu, Angee :) Kdyby jsi měla zájem, poslala bych ti obrázky mé práce,.. :) Budu ráda když napíšeš, udělalo by mi to opravdu radost.

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář ;)
      Můj blog potřebuje nový vzhled a já se v tom moc nevyznám takže bych tvou nabídku určitě využila :) . Mám se ozvat na email?

      Vymazat
  7. Super recenze. :) každý o ní mluví různě. Je teda pravda, že většinou na fotkách pozitivně a v psaných recenzích už tak vesele ne, ale... :D Já se přiznám, ten boom mě trochu odradil, měla jsem feedy plné této knížky, takže jsem si řekla, že ji do ruky vezmu možná jedině když ta bouře ustane. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji zkus, mě taky nejdřív to všechno kolem od jejího čtení odrazovalo, ale jsem minimálně ráda, že jsem si ji mohla "odškrtnout ze seznamu" .

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře 😊
Komentáře u příspěvků starších 10 dní jsou moderovány. :)

Blog Archive