Nezbytnosti #2 pro lepší náladu

Po delší době jsem tady s dalšími nezbytnostmi a protože vás ještě nechci otravovat se školou tak jsem se rozhodla ukázat hlavně to, co by...

Po delší době jsem tady s dalšími nezbytnostmi a protože vás ještě nechci otravovat se školou tak jsem se rozhodla ukázat hlavně to, co by mi právě teď udělalo největší radost!
Kolonka o filmech je tu upřímně jenom z toho důvodu, abych vám mohla doporučit S láskou Rosie. Hrozně dlouho jsem se tomu filmu vyhýbala, ale jsem fakt ráda, že jsem se na něj podívala.

Jako první vám musím samozřejmě ukázat knížku, která má na mém seznamu číslo jedna a to je (opět) S láskou Rosie.

Třetí stříbrná kniha snůNaučte mě prosím někdo Německy, abych nemusela čekat do 30.11 na poslední díl stříbrné knihy snů!! Tady je mimochodem recenze na PRVNÍ a DRUHÝ díl ;)

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné dětiSirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti je knížka, kterou právě čtu, protože do kin jde už brzy její filmová verze!


Momentálně bych se úplně nejraději sbalila a odjela do Amsterdamu. Zašla bych se podívat do domu Anne Frankové, projela bych se na kole a splnila bych si další z mých cestovatelských snů...

Líbí se mi móda dlouhých kabátů a třeba tenhle z H&M je fakt ♥♥.

Úplně jsem se zamilovala do těchto zápisníků inspirovaných Game of thrones, které najdete na moleskine a třeba ten co je na obrázku přímo TADY‎

To už je pro dnešní díl asi všechno tak doufám, že jsem vás třeba k něčemu inspirovala. 

Angee. ♡

P.s. Článek není sponzorovaný, jenom vám chci ukázat věci, které mě zaujaly ;)

CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT

2 komentářů

  1. Moleskiny jsou boží a S láskou Rosie si budu muset někde sehnat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti jsem před pár dny dočetla a v nadcházejícím týdnu plánuju dát na blog recenzi. Taky jsem chtěla vědět, jak to bylo "ve skutečnosti", než půjdu na film. A Amsterdam je teď i moje vysněné cestovatelské místo, něco se rýsuje, ale ještě musím hodně zapracovat, abych se tam nakonec podívala. Tak držím palce, ať se tam dostaneš.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře 😊
Komentáře u příspěvků starších 10 dní jsou moderovány. :)

Blog Archive