Knížky o módě

Ahoj! Myslela jsem si, že z mojí "blogové krize" se už nevyhrabu a další článek tenhle blog už nečeká, ale nějak se prostě stalo,...

Ahoj!
Myslela jsem si, že z mojí "blogové krize" se už nevyhrabu a další článek tenhle blog už nečeká, ale nějak se prostě stalo, že zase sedím u počítače a píšu! :)
Před tím, než se pustím do psaní o módních knihách vás chci jenom upozornit na dvě SOUTĚŽE, které snad už co nejdřív ukončím, ale pořád ještě můžete vyhrávat zajímavé knižní ceny! 

A teď už ta móda



Ráda bych se teď rozepsala o mých oblíbených značkách a mém stylu oblékání, ale sama vím, že toho je na každém módním blogu hromada a ještě ke všemu je to podáno mnohem líp než bych to zvládla já.
Že se ale v módě vůbec neorientujete, ale chtěli byste?
Tady bych vám možná pomocnou ruku podat mohla. Nečekejte, že vám představím nejžhavější knižní novinky o tom, co se nosí, ale spíš ukázku toho co jsem si už doma stihla nashromáždi. A pokud nemáte knížky rádi tak vám představím i několik filmů. Jdeme na to?

BUDIŽ MÓDA

Tahle kniha si přímo žádá o to, abych s ní začala. Provede vás vývojem módy od minulého století až do současnosti a vlastně se dozvíte všechno co potřebujete vědět! Kniha je navíc doplněna fotografiemi (ale to většina knih tohoto žánru).

DIOR

Zaujaly vás informace o módních ikonách v Budiž móda? Dostaňte se víc do hloubky a sáhněte po knížce Dior, která je biografií slavného návrháře Christiana Diora. O této značce snad slyšeli i ti, co módu dvakrát nemusí ne?

MÓDA KRÁSA A ŽIVOTNÍ STYL - a Cup of Style

Že vás čtení nebaví, ale chcete se o módě dozvědět něco víc? Mám pro vás dva typy a ten "míň náročný" je knížka od dvou módních blogerek. Žádné dějiny a životopisy vám nikdo nutit nebude. Najdete jenom praktické rady, které využije opravdu každý. O této knize jsem už dělala i recenzi tady na blogu takže se na ní určitě podívejte! RECENZE.

JAK SE STÁT PAŘÍŽANKOU... ať žijete kdekoli

Podle mě docela dost egoisticky napsaná knížka, kde vám poradí co vám nesmí chybět v šatníku, nebo jak se chovat na rande abyste byla jako pravá Pařížanka.

ELLE

A abyste mohli sledovat všechny módní trendy, musím vám doporučit i nějaký časopis. Je jich úplně nepřeberné množství, ale můj oblíbený je právě tento.

A KDYŽ VÁS KNÍŽKY NEBAVÍ?

Pokud vás knížky nebaví, nebo na ně prostě nemáte zrovna náladu, zkuste se podívat na nějaký film, který je jí naplněný. Zkuste třeba ĎÁBEL NOSÍ PRADU (existuje i kniha) a potom film STÁŽISTA, který by se dal považovat za něco jako volné pokračování. Potom samozřejmě SEX VE MĚSTĚ a můj oblíbený je BÁJEČNÝ SVĚT SHOPAHOLICŮ. Na konec nemůžu zapomenout na ty co mají rádi i trochu těch faktů. Vy nevynechejte film COCO CHANEL. (Jo a ještě musím zařadit film CINDERELLA, protože tam má Popelka ty nehezčí šaty a střevíčky na světě).


Doufám, že vás můj dnešní malý výlet do světa módy bavil a že se uvidíme zase u dalších článků. Napište mi prosím do komentářů jaké jsou vaše oblíbené knihy a film o módě, protože já se moc ráda inspiruji!


Angee. 


CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT

5 komentářů

  1. Ja cetla jeste Madame Chic a neni to vubec spatne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té knížce jsem ještě neslyšela, ale určitě se po ní podívám! ;)

      Vymazat
  2. Ja cetla jeste Madame Chic a neni to vubec spatne :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Z knížek, které prezentuješ jsem žádnou nečetla, ale rozhodně bych se chtěla jednou pustit do Madame Chic nebo právě jak zmiňuješ Jak se stát Pařížankou, ať jste kdekoli.
    A o filmu Stážista jsem neslyšela, ale rozhodně se na něj podívám :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stážistu se určitě podívej, protože je vážně super :).
      Díky za komentář ;)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře 😊
Komentáře u příspěvků starších 10 dní jsou moderovány. :)

Blog Archive