Knižní TAG | 2016

Začala jsem se probírat hromadou konceptů co se mi na blogu a našla jsem tento TAG, který jsem nejspíš chtěla vydat na blogové narozeniny, ...


Začala jsem se probírat hromadou konceptů co se mi na blogu a našla jsem tento TAG, který jsem nejspíš chtěla vydat na blogové narozeniny, ale potom jsem na to zapomněla... Každopádně nevidím důvod, proč bych ho neměla zveřejňovat takže tady ho máte!
Inspiraci jsem čerpala z tohoto blogu: http://immell.blogspot.cz/2016/04/knizni-tag.html



Dělá se ti špatně, když čteš v autě?

Někdy mi prostě v autě dobře není a je jedno jestli čtu nebo ne, ale většinou je to v pohodě ;)

Záložka nebo náhodný kus papíru?

Nechápu jak někdo může dokázat mít v knížkách hezké záložky. Já prostě využiji jízdenku nebo kus oškubaného papíru. Kupovat si záložky mi upřímně odjakživa přišlo jako vyhazování peněz (a taky jsem nenarazila na žádné hezké, které bych musela mít) a na vyrábění jsem moc líná.

Můžeš přestat číst kdekoliv chceš nebo musíš dojít ke konci kapitoly, na konec strany a podobně?

To, že jezdím vlakem mě naučilo přestat číst kdekoliv, ale když to jde čtu do konce kapitoly, protože jinak potom často nechápu o co vlastně jde.

Jíš nebo piješ během čtení?

Když držím v ruce jídlo nebo skleničku/hrneček tak prostě nedokážu číst a pořádně nevidím do knížky. Jídlo většinou rychle sním a na čaj zapomenu takže vychladne někde na stolku.

Můžeš číst při poslouchání hudby nebo dívání se na televizi?

Nedokážu se soustředit zároveň na hudbu a čtení. Ani když píšu články tak nejsem schopná něco poslouchat. Vyvolává to ve mě dojem, že mé myšlenky "odplouvají" spolu z hudbou a nakonec mě z toho bolí hlava, netuším jak zní písnička a ani co jsem chtěla napsat do další věty.

Jedna kniha nebo všechny najednou?

Má oblíbená kombinace je kniha a audiokniha, protože potom můžu poslouchat nebo číst prakticky pořád.

Píšeš do knih?

Ráda bych, ale mám celkově problém s tím, že mi pořád někdo kouká do knihovny. Většinou vytahuje knížky, listuje jimi a v duchu přemýšlí o mém vkusu co se knih týče- ano jsem paranoidní :D (protože moje knihovna se skládá ze smutné sbírky YA literatury :D ) a nestojím o to aby každý kdo si ode mě knížku vypůjčí znal mé oblíbené pasáže...

Jak často se podíváš na poslední stránku knihy?

Nikdy. A nikdy asi nepochopím lidi jako třeba moje sestra, která nedokáže dočíst knížku bez toho abych jí řekla jak skončí (i tak zvládne dvě za rok :D ).

Pokud by si k narozeninám dostala knihu, kterou už jsi četla a nelíbila se ti, co by si dělala?

Poděkovala bych a dala si ji do knihovny? Je to dárek takže bych nebyla naštvaná nebo tak něco. Koneckonců jsem ji neplatila (OK. To zní dost blbě)

Dokážeš přeskakovat stránky?

Občas se mi stává, že jdu vrátit knížku do knihovny, ale pořád mi zbývá na dočtení třeba dvacet stránek. To potom přeskakuju takže vlastně pořádně nepochopím rozuzlení, ale upřímně? Moc mi ani nechybí.

Pokud máte zájem si na svém blogu udělat stejný TAG tak v tom nevidím problém, ale dejte tam alespoň odkaz na můj blog. TAG sice není celý z mé hlavy, ale dala jsem si s ním taky trochu práce.
Díky ;).



Angee♥


CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT

9 komentářů

  1. Pěkný tag! :) Taky nemám potřebu darované knihy nějak kritizovat, přeci jen je to dárek a navíc zrovna u knih se dost snadno stane, že se člověk netrefí do vkusu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý tag!
    Osobně, též nedokážu pochopit lidi, kteří si čtou konce. Nikdy jsem to nedělala a rozhodně se na to ani nechystám :D Pro mě zločin, jako byste právě pohřbili celý příběh.

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež sa nikdy nepoznám na koniec knihy, príde mi to zvláštne :D Ako záložky mám všeličo, buď tie klasické originálne záložky alebo niekedy aj kúsok papiera :D Tento tag poznám a je super, že si sa tiež zapojila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Většinou, když mi někdo chtěl koupit knihu tak se mně nebo moji mamky zeptal, kterou si zrovna přeji, aby se nestalo, že budu mít dvě věci stejné. Ale i když mi někdo daroval něco, co už jsem měla, byla jsem šťastná a využívala to.

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou mi naštěstí v autě není ze čtení tolik blbě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super tag! :) Dlouho už jsem žádný knižní neviděla (nebo se spíš po něm ani nehledala :D)
    Já v autě číst nemůžu, protože mě se právě pak dělá blbě -bolí mě hlava... ale když je kniha fakt dobrá, klidně i tu bolest hlavy obětuju :D

    Taky jsem jednoznačně pro nějaký náhodný kus papíru :D Sice doma pár záložek mám (dárky od babiček :D), ale většinou je stejně hned zničím, protože když čtu, tak si je většinou vezmu do ruky a žmoulám je, kroutim a tak... pak si asi dovedeš představit, jak vypadaj :D

    S tím jídlem a pitím to mám úplně stejně. :)
    Já zase čtu s hudbou ráda, mám to jako kulisu ke čtení... a pak třeba, když potřebuju něco z knihy zpracovat, zaposlouchám se do té hudby a hned jakoby mi to všechno, co bylo v knize, došlo. :D

    Já se vždycky dívám na poslední věty knihy-ale je to hrozný zlozvyk :D Kolikrát to totiž prozradí hrozně moc... ale i tak se to nemohu/nechci odnaučit.

    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se s těma záložkama vždycky hrozně přemáhám, ale stejně jsou vždycky na konci knihy na vyhození :D
      Děkuju za komentář ;)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře 😊
Komentáře u příspěvků starších 10 dní jsou moderovány. :)

Blog Archive