Mé oblíbené blogy

Už jednou jsem vám tady na blogu představila mé oblíbené blogy, ale jejich zaměření bylo jídlo (článek TADY) . Dneska vám ukážu všechny ...


Už jednou jsem vám tady na blogu představila mé oblíbené blogy, ale jejich zaměření bylo jídlo (článek TADY) . Dneska vám ukážu všechny ostatní blogy na které ráda chodím a baví mě!

Stylish Coffee

Tento blog jsem si absolutně zamilovala. Chodím na něj už docela dlouho, ale přesně si pamatuju kdy jsem tam byla poprvé. Všimla jsem si, že blogu probíhá soutěž o Sněží, sněží... (Které jsme mimochodem vyhrála!!- článek ZDE) a hned jak jsem poslala soutěžní odpověď jsem začala procházet blog, který mě neuvěřitelně zaujal. Nenajdete tam nic negativního, jenom samá pozitiva a nádherné fotky. Díky Verče jsem taky začala plánovat výlet do Berlína!! :)

(Na fotce kavárna Coffee Corner, článek o ní ZDE)

Young, wild and free

Na tenhle blog jsem narazila jenom nějakou náhodou a hned mě zaujal. Píšou ho tři autorky a témata jsou rozmanitá a baví mě ;) . Navíc se vždycky inspiruji díky spoustě článků, kde ukazují své věci (takhle to zní divně, ale hauly to nejsou :D).

CCUMRIK

Tenhle blog sleduji asi od třetího článku a mám ho hrozně ráda. Jeho autorka natáčí ještě na youtube, kde mě její tvorba moc nebaví, ale její články bych mohla číst pořád.


Rainbow Bookshelf

První blog, který jsem po založení toho mého začala navštěvovat. Když jsem ještě vůbec neuměla s designem -ok Pořád to neumím, ale nechtějte vidět jak vypadal blog první měsíce- tak jsem pořád chodila obdivovat ten její :D. Design ale není jediná kvalita tohoto blogu. Jde hlavně  o to co je napsané a psát hezké texty/recenze se autorce daří skvěle :D .


Denyii

Jedna z mích oblíbených věcí na tomhle blogu jsou fotky, které se mi hrozně líbí právě z toho důvodu, že nejsou úplně dokonalé tím správným způsobem (asi mě teď nikdo nechápete, ale zkuste si prohlédnout pár jejích fotek). Autorka tohoto blogu se navíc chystá na rok do Ameriky takže se máme na co těšit!
Zima je tady Image

Rozhodně si zkuste přečíst ještě TENTO nebo TENHLE blog, které jsem ráda četla. V poslední době se už na nich bohužel neobjevují články, ale ty starší tam -zatím- pořád jsou.

Doufám, že jste se inspirovali a do komentářů mi dejte určitě taky odkazy na nějaké blogy, které vás baví a inspirují vás ;).
Angee♥.

P.S. Omlouvám se autorům blogů, že jsem použila jejich fotky, jestli vám to vadí, ozvěte se ;) 

CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT

8 komentářů

  1. Ano, design Rainbow jsem chodila obdivovat i ja:))

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy, denyi poznam ako jedinú, a na ostatne sa práve idem pozrieť. Ccumrik poznam len ako youtuberku, ale tiez ma velmi nebavila. Myslím ze je to sestra Johnnyho Machette, ci? Inak poznala som taky dosť dobrý blog o knihách, volal sa v skratke MAWOB alebo my alternative world of books, ale uz dávno som tam nebola :D kedže píšeš recenzie možno ho poznáš :D
    Inak tiez na blogu plánujem čosi podobne, ale vo forme recenzií :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jeho sestra. Přišla jsem na ní tak, že v jejích zaátcíchdal na svůj facebook odkaz jejího blogu (btw. V té době ještě neměla youtube :D )

      Vymazat
  3. Většinu blogu znám, ale nesleduji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Znám jen Rainbow, která je výborná, ale i ostatní blogy vypadají skvěle :) Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, děkuju za sdílení, jsem ráda, že se ti můj blog líbí! :3 ♥
    Zbylé blogy všechny znám,nejradši z nich mám asi Rainbow Bookshelf a Stylish Coffee :3
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  6. Super, tipy :) Dva z nich znám, na ostatní ráda mrknu. Krásný den, Iva :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře 😊
Komentáře u příspěvků starších 10 dní jsou moderovány. :)

Blog Archive